Ocean - Andreas Moe

小豆之家:

lay your love on mine
将你的爱交予我
lay your love on mine
将你的爱交予我
let your safety fall
将你的戒心放下
let your safety fall
将你的戒心放下
lay your pride on the line
把骄傲放在一边
lay your pride on the line
释放最真实的你

no one's keeping score
没人会锱铢必较
no one's keeping you away from me
没人能把你从我身边夺走
only fear and doubt can be the downfall
只有害怕和猜疑能拆散你我
it's our enemy
这是我们的死敌
who're you trying to blame, it's no one's fault
你无需苛责,这并不是任何人的错
cause inside of me
因为我内心之中
I love you to the core
我爱你至深
if you leap inside the corners of my mind
一旦你跃进我心灵的角落
somersault into my emotions
在我心绪之中翻斗
I'm a river till you take the dive
我是一道小河,直至你的跳入
ocean
一片汪洋
ocean
海洋
keep your lips on mine
将你的双唇紧靠
keep your lips on mine
将你的双唇紧靠
steady to the shore
精心呵护这份爱
steady to the shore
精心呵护这份爱
crash into the lies
谎言却闯入其中
crash into the lies
谎言却闯入其中
the truth will keep us warm
真相才会使我们温暖
the truth won't keep you away from me
真实不会把你从我身边夺走
only fear and doubt can be the downfall
只有害怕和猜疑能拆散你我
it's our enemy
这是我们的死敌
who're you trying to blame, it's no one's fault
你无需苛责,这并不是任何人的错
cause inside of me
因为我内心之中
I love you to the core
我爱你至深
if you leap inside the corners of my mind
一旦你跃进我心灵的角落
somersault into my emotions
在我心绪之中翻斗
I'm a river till you take the dive
我是一道小河,直至你的跳入
ocean
一片汪洋
ocean
一片汪洋
ocean
一片汪洋
ocean
一片汪洋
if you leap inside the corners of my mind
一旦你跃进我心灵的角落
somersault into my emotions
在我心绪之中翻斗
I'm a river till you take the dive
我是一道小河,直至你的跳入
ocean
一片汪洋
ocean
海洋
ocean
海洋

小豆之家敬上!

评论
热度(8)
© | Powered by LOFTER

所有浪费的日子都是要还的