Wasted Love - JMSN

小豆之家:

Like grains of sand
像沙滩上的沙粒
Inside my hand
在我的手心
It’s falling away from me now
正在落下离我而去
Falling away from me now
远离我而去
A wise man
一个聪明的人
Would understand
才会明白

But I just disagree now
但是我不同意
I just disagree now
我不同意
Even the whole entire world isn’t quite enough
甚至整个世界都不太足够
No, it’s not enough
不, 那远远不够
I wanna feel something that’s not just wasted love
我想感受到一些别的东西不只被浪费的爱
Just wasted love
不仅徒劳无用的爱
Falling away from me now
远离我而去
Just wasted love
徒劳无用的爱
Just wasted love
徒劳无用的爱
Just wasted love
徒劳无用的爱
Just wasted love
徒劳无用的爱
Like grains of sand
像沙滩上的沙粒
Inside my hand
在我的手心
It’s falling away from me now
正在落下离我而去
Falling away from me now
远离我而去
Even the whole entire world isn’t quite enough
甚至整个世界都不太足够
No, it’s not enough
不, 那远远不够
I wanna feel something that’s not just wasted love
我想感受到一些别的东西不只被浪费的爱
Just wasted love
徒劳无用的爱
Just wasted love
徒劳无用的爱
Just wasted love
徒劳无用的爱
Just wasted love
徒劳无用的爱
Just wasted love
徒劳无用的爱

小豆之家敬上!

评论
热度(12)
© | Powered by LOFTER

所有浪费的日子都是要还的